domingo, 12 de julio de 2009

Tinc molta por, et vaig a trobar a faltar

Recordes aquelles nits en les quals espero que no poguessis dormir perquè la teva consciència et embargaba i no podies trobar la forma de tirar la teva mà sobre mi? Recordes quan un fil de tristesa et brollava en la mirada i un sospir acompanyava a cada petó que em donaves?
Sí, m'havies fallat...
Recordes aquelles nits quan jo t'esperava i no vas arribar?... altres tants compromisos als quals no em vas acompanyar?... Recordes quan em culpaves de tot, sense motius ni raons?... quan volies que tot anés a la teva manera?... quan necessitaves estar a soles?...
Sí, m'havies fallat.
Altres llavis que no eren els meus et besaven per instants... un altre cos que no era el meu se't va apropar de forma incessant, et vas cobrir del fulgor d'una altra mirada, espero que no brillés tant com la meva...

No hay comentarios:

Publicar un comentario